Найменування заходу
|
Відповідальні за виконання
|
Строк виконання
|
Очікувані результати
|
Забезпечення рівного доступу учнів до вивчення математики
|
1. Залучення учнів 5-6 класів до роботи з математичним онлайн-ресурсом GIOS .
|
Непомяща Г.А.
|
2020/2021н.р.
|
вчителі математики використовують матеріали онлайн-курсу під час підготовки та проведення уроків математики
учні мають можливість самостійного опрацювання тем з математики
батьки можуть розвивати власну математичну компетентність та надавати підтримку дітям у вивченні математики
|
2. Запровадження індивідуальних занять для учнів 5-9, які потребують додаткової підтримки в опануванні математики
|
Непомяща Г.А., Гоцуляк О.П., Чернега О.М.
|
2020/2021н.р.
|
учні отримують додаткову підтримку у формуванні їх математичної компетентності та мають можливість вивчати математику відповідно до їх індивідуальної траєкторії розвитку
|
3.Організація додаткових занять з обдарованими учнями 5-9 класів
|
Непомяща Г.А., Гоцуляк О.П., Чернега О.М.
|
2020/2021н.р.
|
|
4. Проведення навчального курса «Логіка» для учнів 5-А класу.
|
Непомяща Г.А.
|
2020/2021н.р.
|
учні мають можливість розвитку логічного мислення як складової їх математичної компетентності
|
5. Проведення математичної вікторини для учнів 5-6 класів, математичної гри «Математика у нашому житті» для учнів 7-8 класів
|
Непомяща Г.А., Гоцуляк О.П., Чернега О.М.
|
лютий 2021р.
|
учні усвідомлюють роль математики як практичного інструменту у розв’язанні завдань з різних сфер життя та галузей науки
|
Застосування сучасних технологій навчання математики
|
6. Організація майстер-класів для вчителів ЗОШ №1 щодо механізмів розвитку математичної компетентності у рамках Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest
|
Непомяща Г.А.
|
|
травень
2021 р.
|
|
педагоги усвідомлять освітній потенціал ігрової діяльності для формування математичних компетентностей та набудуть практичних умінь щодо застосування ігрових та діяльнісних методів навчання математики
|
Підвищення мотивації школярів до вивчення математики та її застосування в житті
|
7. Організація проведення літньої «математичної школи» для учнів 5-6 класів
|
Гоцуляк О.П.
Непомяща Г.А.
|
|
червень
2021 р.
|
учні отримують можливість ознайомитися з іншими підходами і практиками у навчанні, знайти нові джерела для мотивації у вивченні математики
|
8. Організація конкурсу командних головоломок для школярів 8-9 класів. Підготовка до міського конкурсу «Математичні перегони»
|
Гоцуляк О.П.
|
|
2020/2021н.р.
|
учні заінтересовані новим видом діяльності, який сприяє розвитку їх логічного мислення
|
9. Сприяння організації просвітницької роботи та популяризації іміджу спеціальностей, оволодіння якими потребує здобуття математичної освіти
|
Непомяща Г.А., Гоцуляк О.П., Чернега О.М.
|
|
2020/2021н.р.
|
учні отримують інформацію про застосування математики у різних сферах професійної діяльності
учні професійно орієнтовані
|
Популяризація математичної освіти
|
10. Організація перегляду серії мотивуючих відеороликів за участю відомих осіб з прикладами практичного застосування математики у професії та житті людини для учнів 5-9 класів
|
Непомяща Г.А., Гоцуляк О.П., Чернега О.М.
|
|
лютий-березень
2020/2021 н.р.
|
зростання мотивації дітей та дорослих щодо вивчення математики
привернення уваги дітей та дорослих до ролі математики у суспільному житті та розвитку суспільства в цілому
|