Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД у 2020/ 2021 навчальному році працює над проблемою
«Підвищення дидактичної компетентності вчителів - основа якості освіти учнів»
Діяльність методичного об'єднання
Склад методичного об'єднання:
Паршикова Олена Миколаївна, класний керівник 4 Б класу, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД, вища категорія, старший учитель, стаж роботи - 32 рік.
Науково-методична проблема «Застосування ігрових технологій навчання на уроках як умова розвитку пізнавальної діяльності учнів»
Персональний сайт учителя початкових класів Перейти
Посовітнюк Тетяна Сергіївна, класний керівник 4 А класу, вища категорія, старший учитель, стаж роботи - 31 років
Науково-методична проблема «Розвиток критичного мислення на уроках читання в початкових класах шляхом використання технології проблемного навчання»
Романішина Катерина Анатоліївна, класний керівник 4 В класу, спеціаліст, стаж роботи - 4 роки
Науково-методична проблема "Використання дидактичних ігор для формування математичної компетентності учнів в початковій школі"
Омельченко Тетяна Іванівна, класний керівник 1 – А класу, вища категорія, стаж роботи - 32 рік
Науково-методична проблема «Формування читацької компетентності молодших школярів у навчальному процесі»
Янюк Олена Олександрівна, класний керівник 1 - Б класу, ІІ категорія, стаж роботи - 17 років
Науково-методична проблема «Формування соціальної компетентності молодших школярів як предметної»
Марущак Тетяна Степанівна, класний керівник 2 - А класу, вища категорія, стаж роботи - 32 років
Науково-методична проблема «Використання елементів ігрових технологій на уроках у початковій школі»
Маркарян Мілена Гаріївна, класний керівник 2 - Б класу, І категорія, стаж роботи - 13 років
Науково-методична проблема «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва»
Мозгунова Світлана Вікторівна, класний керівник 3 А класу, вища категорія, стаж роботи - 28 років
Науково-методична проблема «Активізація розумової діяльності учнів засобами стратегії розвитку критичного мислення»
Марушечко Віолета Володимирівна, класний керівник 3 Б класу, ІІ категорія, стаж роботи - 16 років
Науково-методична проблема «Використання особистісно зорієнтованих технологій з метою підвищення ефективності уроку»