Головна » Файли » Методична скарбничка |
У розділі матеріалів: 72 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 » |
Автор матеріалу: Сабірова Оксана Євнегівна Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Миколаївської області Матеріали до проведення уроку Множення десяткових дробів. Туристично-краєзнавча подорож у 5 класі Авторська розробка уроку математики у 5 класі за новим Державним стандартом. Усі вправи та задачі є авторськими. Урок супроводжується мультимедійною презентацією. Учні знайомляться із одним із семи природних чудес України - «Гранітно-Степовим Побужжям», що територіально знаходиться в Первомайському районі Миколаївської області. Мета уроку: узагальнити знання, уміння та навички учнів з теми; продовжити формувати навички обчислювальної техніки, усної лічби; розвивати уміння працювати самостійно, в групі та в парі з товаришами, а також пізнавальні здібності, ініціативу прийняття рішень, творче мислення; виховувати в учнів культуру усної та писемної математичної мови, патріотизм, любов до рідного краю. Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок учнів. |
Автор матеріалу:Пачкова Анастасія Олександрівна, вчитель математики Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Миколаївської області. Урок розроблений для учнів 5 класів. Спрямований на узагальнення та систематизацію знань, умінь та навичок з теми "Звичайні дроби". Форма проведення: Урок-подорож |
Автор матеріалу:Пачкова Анастасія Олександрівна, вчитель математики Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Миколаївської області. Урок розроблений для учнів 6 класів. Спрямований на узагальнення та систематизацію знань, умінь та навичок з теми "Звичайні дроби". Урок супроводжується мультимедійною презентацією. Форма проведення: Урок-подорож |
Автор матеріалу: Пачкова Анастасія Олександрівна Самостійні роботи з математики для 5 класу |
Автор матеріалу: Пачкова Анастасія Олександрівна Контрольні роботи з математики для 5 класу |
Автор матеріалу: Пачкова Анастасія Олександрівна Лінійне програмування – порівняно нова сфера прикладної математики, що розвивалась в 40-х – 50-х роках XX століття у зв’язку з розв’язанням різнобічних економічних задач. Це задачі на відшукання найбільш вигідного варіанта. Вперше такими задачами на науковому рівні зайнявся в 1938р. радянський математик Л.В.Канторович. Лінійне програмування оперує задачами, в яких розглядаються тільки лінійні залежності, і в кожному конкретному випадку видає програму дій для побудови оптимального розв’язку. Робота може бути корисною для учнів шкіл, вчителів математики, студентів математичних та економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також викладачів вищої математики. |
Мотивація навчання та проблемний підхід до викладання математики Автор: Чорна Юлія Іванівна, |
Яковенко Олена Сергіївна - учитель української літератури: позакласний захід "Віртуальна екскурсія Шевченківськими місцями". Форма проведення: заочна подорож. Дата проведення: 17.02.2014 року. Матеріали до позакласного заходу |
Мозгунов Роман Юрійович - класний керівник 6 класу: година спілкування "До Міжнародного дня толерантності". Форма проведення: Лекторій з елементами гри та круглого столу. Дата проведення: 15.11.2013 року. Матеріали до виховної години |
Нестеренко Анна Олегівна - класний керівник 7 А класу: година спілкування "Засвіти свою зірку". Форма проведення: Година спілкування з елементами ІКТ. Дата проведення: 25.11.2013 року. Матеріали до виховної години |