Головна » Файли » Діяльність МО вчителів іноземної мови

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів іноземних мов
10.11.2013, 23:19
Аналіз роботи
методичного об'єднання вчителів іноземних мов

за 2012/2013 навчальний рік

У 2012/2013 навчальному році робота шкільного методичного об'єднання вчителів іноземних мов була спрямована на реалізацію державної освітньої політики, визначеної Національною доктриною розвитку освіти, Указами Президента України, постановами Уряду, чинним законодавством про освіту, міських і районних програм в галузі «Освіта» та забезпечення переходу на профільне навчання, надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо стабілізації умов функціонування, оптимізації та розвитку навчальних закладів освіти міста усіх типів і форм власності, інформатизації навчально-виховного процесу.

Аналіз діяльності методичного об'єднання засвідчує, що вчителі іноземних мов, у цілому, забезпечують реалізацію єдиної державної політики в галузі освіти.
Упродовж 2012/2013 н.р. шкільне методичне об'єднання через мережу колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи працювало над організаційним та науково-методичним забезпеченням реалізації науково-методичної теми: «Творче спрямування діяльності вчителів інколи на створення та забезпечення змістовної основи для всебічного розвитку особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей, використовуючи педагогічні технології».
Англійську мову у ЗОШ №1 викладають 3 учителів. Із них:
- за категоріями: вища категорія 0, перша - 2, друга 1, спеціаліст - 0;
- мають педагогічні звання: -
У процесі вивчення іноземних мов учителі працювали за підручниками та навчальними посібниками, рекомендованими МОН України для використання в ЗНЗ у 2012/2013 навчальному році, якими в достатній кількості забезпечена шкільна бібліотека, крім підручників для 10-х класів. Для занять з учнями використовувались електронні підручники. Також у навчально-виховному процесі використовуються комплекси (НМК).
Навчальні програми з іноземної мови виконано в повному обсязі.
Ведення необхідної документації, оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів щодо результатів навчальних досягнень учнів учителями іноземних мов здійснювалось згідно з нормативними документами, а саме:
- наказ Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-1 1(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»;
- наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 №423 «Про затвердження єдиних зразків обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»;
- лист Міністерства освіти і науки України від 11.09.2007 №1/9-532 «Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів»;
- лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 05.08.2012 №1/9-552 «Про використання навчальної літератури»;
Підвищенню педагогічної майстерності вчителів сприяло відвідування міських, шкільних заходів.
Під час шкільних методичних засідань розглядалися питання професійного розвитку вчителя; основних завдань нового навчального року, спрямованих на підвищення якості освіти; нормативних аспектів початку нового навчального року; колективного пошуку шляхів модернізації навчально-виховного процесу за рахунок впровадження прогресивних інноваційних методик і технологій навчання/виховання як умови самовдосконалення вчителя та самореалізації учня; використання міжпредметних зв'язків на уроках та в позакласній роботі з предмета; системи роботи з обдарованою молоддю; формування комунікативної і соціокультурної компетенції па уроках іноземних мов; мотивації як одного з аспектів пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення іноземних мов; олімпіади з англійської мови, підготовки учнів до успішного проходження ДПА та ЗНО.
Відвідані відкриті заходи свідчать про те, що вчителі па достатньому рівні володіють методикою викладання предмета, виявляють належну професійну компетентність, вдало впроваджують новітні технології, здійснюють конструювання уроків особистістю орієнтованого спрямування, заохочують школярів до самостійних суджені,.
За протоколами засідань рекомендували продовжувати колегіальний пошук шляхів модернізації навчально-виховного процесу за рахунок інноваційних методик і технологій навчання та виховання для соціалізації дитини як умови самовдосконалення вчителя і самореалізації учня.
Учителі англійської мови упродовж навчального року брали активну участь у методичних заходах (виступи на міських МО, взаємовідвідування уроків) , які стимулюють потребу і прагнення до самовдосконалення, допомагають співставити, відкрити у собі нові можливості, здібності, від яких розпочинається шлях до майстерності.
Аналізуючи участь учнів школи в шкільній олімпіаді, слід зазначити, що переможцями шкільного етапу олімпіади з англійської мови у 2012-2013 н.р. стали Дзиговська Олександра, 8А клас , Кирилова Марина - 9Б, Солтановська Анастасія – 10А клас, Новосельцова Анастасія - 11 клас. Вчителі забезпечили участь учнів 8-1 1 кл. у міському етапі олімпіади з англійської мови. Покращилась результативність участі учнів школи у III міському етапі предметної олімпіади . Так у 2011-2012 н.р. Крилова Марина посіла -ІІІ місце, а у 2012-2013 н.р. - II місце (вчитель Нестеренко А.О.), Солтановська Анастасія III місце.
Учителі англійської мови ЗОШ №1 передплатили фахові видання на 2012-2013 н.р. («Англійська мова та література», «Англійська мова в початкових класах», «Дайджест»).
Позакласна робота з предмету знайшла свої відображення під час проведення тижня англійської мови 18.02-22.02.2013 р. Це дало можливість учням розкрити свої організаторські , творчі та інтелектуальні здібності, підвищити цікавість учнів до вивчення англійської мови. Керівник МО
Нестеренко А.О. розмістила замітку про проведення тижня у газеті «Всесвіт». За підсумками року рівень навчальних досягнень учнів с таким:
Нестеренко А О. навчає 180 учнів, з них 41 -23% високий рівень. 76- 42% - достатній рівень, 63 - 35 % середній рівень, 0- 0% початковий рівень.
Мозгунов Р.Ю. навчає 163 учня, з них 27 (17%) високий рівень, 61 (37%) достатній рівень, 64 (39%) середній рівень, 11 (7%) початковий рівень.
Яковенко О.С. навчає: 170 учнів, з них – 24 (14%) високий рівень, 81 (48 %) достатній
рівень, 60 (35%) середній рівень, 5 (3%)початковий рівень.
Виходячи з вищесказаного, роботу шкільного методичного об'єднання вчителів англійської мови у 2012-2013 н.р. вважати задовільною.
Вважати пріоритетними напрямками роботи у 2013/2014
навчальному році:
1. Формування елементарних комунікативних умінь у 4-х видах мовленнєвої діяльності з урахуванням можливостей і потреб молодших школярів.
2. Створення умов для ранньої комунікативно-психологічної адаптації.
3. Ознайомлення з іншомовним пісенним, віршованим і казковим фольклором.
4. Профільна підготовка учнів 9-х класів як забезпечення умов вибору учнями відповідного напряму подальшого навчання і своєї професійної діяльності в цілому.
5. Реалізацію принципу наступності і перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою, школами І та II ступеню, базовою та повною середньою освітою.
6. Надання допомоги педагогічним працівникам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки педагогічних кадрів, активізації творчого потенціалу.
7. Враховувати основні положення „ Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти у їх освітньому контексті ".

Категорія: Діяльність МО вчителів іноземної мови | Додав: Naska | Теги: Аналіз роботи методичного об'єднанн
Переглядів: 8272 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.3/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
  • Професійне портфоліо
  • Інноваційна математика
  • http://mozgunoff.at.ua/
Контакти
ПЕРВОМАЙСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
І-ІІІ СТУПЕНІВ №1

55213 Миколаївська область
м. Первомайськ вул. Л.Шмідта,25



(05161) 4-23-73 pervoschool1@gmail.com pervoschool@bk.ru
МИ НА КАРТІ